Hodnocení výsledků distančního vzdělávání
Hodnocení výsledků distančního vzdělávání
Při distančním vzdělávání, zajišťovaném jakoukoli formou, žák vždy dostane zpětnou vazbu o výsledcích svého vzdělávání a plnění zadaných úkolů, je uplatňováno průběžné hodnocení ať již známkou, procentuální úspěšností, počtem správných odpovědí, potvrzením splnění úkolu, slovním komentářem a podobně.
Výsledky vzdělávání při distanční výuce jsou ukládány v listinné nebo digitální podobě.
Zapojení žáka či nedostačující míra zapojení do distanční výuky se odrazí v hodnocení klasifikačním stupněm.
Zákonní zástupci jsou při distančním vzdělávání informováni průběžně
-
elektronickou žákovskou knížkou (Škola online)
-
e-mailové korespondence, telefonicky či osobně.
Chování během distančního vzdělávání
Žáci se během distančního vzdělávání řídí aktuálním školním řádem (např. dodržování pravidel slušného chování…). Za zneužití dat, která byla žákovi školou poskytnuta, bude uděleno kázeňské opatření.