Německo očima našich žáků

Výlet Německo-první den

Dne 2.6.2022 vyrazili žáci, kteří se přihlásili, na školní dvoudenní výlet do německého Bavorska. Všichni účastníci tohoto zájezdu se v 1:30 sešli na dvoře školy, aby se stihli připravit k odjezdu a v 2:00 už jsme mířili směr Německo. Kousek před hranicemi s Rakouskem jsme zastavili na benzinové pumpě, kde jsme si zašli na záchod, nebo si něco koupili.

Když jsme si protáhli nohy a nadýchali se čerstvého vzduchu, nasedli jsme do autobusu a pokračovali jsme v cestě přes hranice. Pan průvodce nás neúnavně zahrnoval informacemi a zajímavostmi o místních památkách a přírodě.

Dorazili jsme do Rakouska a zraky všech se najednou užasle upíraly ven z okýnek a pozorovaly hřebeny hor tyčících se vysoko k nebi. Malebná údolíčka, která vypadala, jako by vypadla z pohádky, ještě zkrášlovala ranní mlha a vycházející slunce barvící okolní krajinu dozlatova.  Cesta ubíhala a nás čekala další zastávka, tentokrát v Rakousku. Z benzínky se nám naskytl krásný výhled na nedaleké jezero a hory, kde se daly pořídit jedinečné záběry.

Jeli jsme dál a po pár hodinách náš autobus dorazil k zámku Neuschwansteinu.  Uvnitř nám paní průvodkyně zapůjčila zvláštní přístroje, které jsme si přiložili k uchu a poslouchali hlas české průvodkyně, jež nám v průběhu prohlídky podávala informace o komnatách a místnostech Ludvíka II. Vrátili jsme se ze zámku a dole na parkovišti jsme měli rozchod, takže jsme si mohli prohlédnout hrad na skále naproti Neuschwansteinu, kde vyrostl Ludvík II., podívat se k jezeru, nebo si projít obchůdky a koupit si nějaký ten suvenýr.  Všichni jsme se bez problémů sešli u autobusu a mohli jsme se dát opět na cestu. Vyrazili jsme k ubytování v rakouském Maishofenu. Večer autobus zastavil u penzionu s výhledem na hory kolem.

Po večerce jsme zalehli do postelí, abychom načerpali síly na zítřejší den.

Já osobně jsem si výlet moc užila, mám spoustu zážitků s kamarády a hodně jsem se toho dozvěděla. Jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit.

Výlet do Německa – druhý den

Druhý den jsme se probudili, nasnídali a sbalili jsme si věci. Nasedli jsme do autobusu a jeli jsme na Orlí hnízdo. Cesta trvala přibližně 2 hodiny. Autobus nás vysadil na parkovišti a čekali jsme na druhý autobus, který jel přímo až na Orlí hnízdo. Vystoupili jsme a užívali si výhled na hory. Šli jsme tunelem, kde byl výtah, který jel ještě nahoru 124 metrů. Když jsme byli úplně nahoře, tak jsme měli hodinu na to, abychom si to tam prošli a podívali se na Hitlerovu čajovnu a třeba se i občerstvili. Pak jsme se jeli kouknout na jezero Königssee, které bylo pod Orlím hnízdem, kde jsme měli rozchod. Poté jsme nasedli do autobusu a jeli jsme domů asi 7 hodin.

Myslím si, že tohle byl skvělý výlet. Užili jsme si to, poznali nová místa a rozhodně bych se tam jela kouknout znova, hlavně na Orlí hnízdo.

Takto viděla exkurzi do Německa děvčata z 9. třídy - Nikola Zezulová a Natálie Šoukalová.

Na fotografie se můžete podívat zde.

tisk Tisknout   ↑ Nahoru

loader Načítám...
Kraj Vysočina
Škola spolupracující s Mensou
Webové stránky vytvořila společnost just4web.cz s.r.o. (J4W-RS v7.0)